1402-07-27 10:53
2737
3
87032
وزیر کشور مطرح کرد:

تزریق امید با لایروبی خلیج گرگان

وزیر کشور گفت: لایروبی خلیج گرگان اقدامی امیدآفرین در کار ، محیط زیست، صیادی و گردشگری استان گلستان فراهم کرده است.

به گزارش گلستان ما، احمد وحیدی امروز در بازدید از عملیات لایروبی خلیج گرگان اظهار کرد: خشک شدن خلیج گرگان اتفاق بسیار بدی در حوزه محیط زیست بود که متاسفانه اشتغال مردم منطقه را نیز به خطر انداخت و خوشبختانه با سفر رئیس‌جمهور و دستور صریح ایشان احیای خلیج گرگان آغاز شد.

وی توضیح داد: خوشبختانه در این مدت علی رغم پیچیدگی‌های کاری با بسیج نیرو و امکانات و با تلاش قرارگاه خاتم الانبیاء لایروبی مناسبی صورت گرفت.

وزیر کشور همچنین همراهی استاندار، نمایندگان مردم استان و دستگاه‌های اجرایی را مهم خواند و افزود: این همراهی زمینه بهره‌برداری این کانال در ماه آبان فراهم کرده است.

وحیدی بیان کرد: با طراحی انجام شده و با اقدامات صورت گرفته خوشبختانه این کانال زمینه اتصال دریا به خلیج را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام نیازمند مدیریت درازمدت است که با تلاش سازمان بنادر باید صورت پذیرد، گفت: توجه به پسروی آب دریا در طراحی‌های پیش رو جهت ادامه کار ضروری است.

وحیدی افزود: این اقدام امیدآفرینی در کار ، محیط زیست، صیادی و گردشگری را در استان فراهم کرده است.

استاندار گلستان نیز در این بازدید با بیان اینکه حمایت‌های وزیر محترم کشور شایسته تقدیر ویژه است، گفت: تغذیه مصنوعی، پمپاژ آب و دیگر مداخلات به عنوان یک بسته برای سفر دوم رئیس‌جمهور تعریف شده است.

وحیدی با اشاره به اینکه کانال آشور طی یک ماه آینده بهره‌برداری می‌شود، افزود: تامین حقابه و لایروبی دائم دو دغدغه‌ای است که باید مدیریت شود.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.